Zapraszamy na kolejne szkolenie w ramach "Digital Marketing School". Tym razem zaprosiliśmy do Szczecina Karola Dziedzica, jednego z najlepszych specjalistów od analityki internetowej w Polsce, który poprowadzi 2 dniowe szkolenie poświęcone wykorzystaniu Google Analytics i szeroko pojętej analityki internetowej w codzienne pracy i prowadzeniu biznesu.
Jeśli pracujesz w dziale marketingu, realizujesz projekty marketingowe dla klientów lub prowadzisz własną firmę, to szkolenie jest dla Ciebie. Podczas dwóch intensywnych dni warsztatów dowiesz się jak efektywnie wykorzystywać dane w podejmowanie decyzji biznesowych i optymalizacji swoich działań marketingowych. 
Nauczysz się między innymi:
  • Jak skonfigurować Google Analytics pod realizowane przez siebie projekty
  • Jak interpretować kluczowe dane i poruszać się po panelu
  • Jakie zachowania użytkowników warto analizować
  • Czym jest Google Tag Manager i jak wykorzystać go w codziennej pracy
  • Dowiesz się czym są: ścieżki wielokanałowe, konwersje wspomagane i modelowanie atrybucji
  • Stworzysz dopasowany do Twojego biznesu raport w Google Data Studio
  • Nauczysz się ustawiać testy A/B

Agenda

9:00 – 9:40 – rejestracja / poranna kawa

9:40 – poznanie się / określenie właściwych mierników sukcesu dla każdego z uczestników ściśle dopasowanych do prowadzonych przez nich projektów w codziennej pracy

10:20 – Wprowadzenie do Google Analytics, interpretacja i czytanie danych w panelu

11:00 – Poprawna analiza Google Analytics pod konkretne projekty uczestników

11:30 – przerwa kawowa

11:45 – konfiguracja celów pod projekty uczestników szkolenia

12:30 – przerwa lunchowa

13:30 – tworzymy persony oraz odpowiednio segmentujemy klientów na podstawie danych

14:30 – Szczegółowo analizujemy zachowania użytkowników na naszych stronach internetowych

15:00 – przerwa kawowa

15:30 – Podsumowujemy co należy wdrożyć i analizować dla każdego z projektów uczestników

16:30 – sesja pytań i odpowiedzi

17:00 – koniec pierwszego dnia szkolenia

20:00 – dla chętnych: afterparty – spotkanie w nieformalnej atmosferze / mamy rezerwację stolika w Nowym Browarze

10:00 – Zaczynamy od krótkiej powtórki zagadnień z pierwszego dnia szkolenia oraz Q&A

10:30 – Czym jest Google Tag Manager – praktyczne przykłady na projektach uczestników

11:30 – Zaawansowane funkcje Google Tag Managera

12:00 – przerwa kawowa

12:30 – Konfigurujemy dodatkowe narzędzia Analityczne za pomocą GTM

13:30 – przerwa lunchowa

14:30 – Omawiamy i wdrażamy niestandardowe funkcje w Google Analytics

15:00 – Analizujemy i interpretujemy ścieżki wielokanałowe, konwersje wspomagane i modelowanie atrybucji

15:40 – Tworzymy dopasowane do potrzeb danego biznesu raporty w Google Data Studio

16:30 – Tworzymy testy A/B za pomocą Google Optimize

17:00 – sesja Q&A oraz zakończenie szkolenia

Gdzie i kiedy

Szkolenie odbędzie się w dniach 05-06 marca 2020 roku w Centrum Kultury Euroregionu Stara Rzeźnia przy  ulicy Tadeusza Apolinarego Wendy 14, 70-655 Szczecin.

Sylwetka prowadzącego

W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci oraz krakowskim AGH. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 1000 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, motoryzacji, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.

Cena

BRAK BILETÓW

Jeśli jesteś zainteresowany kolejnymi szkoleniami w Szczecinie napisz: kontakt@digitalmarketingschool.pl

999zł NETTO + 23% VAT
  • Udział w 2-dniowych warsztatach
  • Materiały poszkoleniowe
  • Indywidualne konsultacje po pierwszym dniu


Jak kupić bilet?

1. Wyślij e-maila na adres: kontakt@digitalmarketingschool.pl z informacją ile biletów rezerwujesz.

2. W celu potwierdzenia rezerwacji wykonaj płatność przelewem za bilet 1044,27 zł brutto na konto:

Business Consulting Kacper Skoczylas
Upalna 29
71-493 Szczecin
Nr konta: 91 1140 2004 0000 3202 7782 3408

w tytule wpisz:  2-dniowe szkolenie z Karolem Dziedzicem + imię i nazwisko

Jak tylko pieniądze zostaną zaksięgowane otrzymasz w odpowiedzi na maila potwierdzenie rezerwacji miejsca.

Rezerwacja miejsca jest równoznaczna z opłaceniem warsztatu.

Informacje organizacyjne

Szkolenie organizowane jest po skompletowaniu minimalnej grupy Jeżeli nie zgłosi się minimalna wymagana liczba uczestników, szkolenie będzie odwołane, a pieniądze zwrócone na konta zamawiających.

Kupując bilet na szkolenie akceptujesz regulamin szkoleń Digital Marketing School: https://www.digitalmarketingschool.pl/regulamin-udzialu-w-szkoleniach/

Opinie o poprzednich szkoleniach

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu!